ayla-blogg

Alla inlägg under juli 2012

Av aylin - 29 juli 2012 11:32

Hej bloggen nu sitter jag i min säng i stockholm om ni undrar varför det står "glömde!!" så är det för jag glömde ta kort på tiara för de första va min mobil borta för den andra vet jag inte men jag ska göra det idag!! Men idag vet jag inte vad jag ska göra men om 22 dagar börjar skolan!!??? men
Nu kommer lite bilder!!?????

Hejjdåå!!???

Av aylin - 28 juli 2012 14:34

Hej bloggen nyss satte jag på mig lösnaglar!!? men idag kommer Jonna Alicia (Människor) Nala och Tiara (hundar)!! ??? men jag kommer lägga upp en bild på mina lösnaglar och senare på Nala och Tiara!!??? men?

Hejjdåå!! ??

Av aylin - 27 juli 2012 16:51

Hej bloggen nu sitter jag i bilen med mamma och min morbror och hans fru vi ska handla sen ska vi till doms kompis men jag kom precis hem från Wasa museet och vi har varit i slottet men jag ska lägga upp lite bilder på Wasa skäppet!! ???

Av aylin - 27 juli 2012 12:01

Hej bloggen som ni ser på rubriken så ska jag och pappa till Wasa museet!!? men nu sitter jag i bilen och är Påväg men det blir ett kort inlägg för jag mår illa så...

Hejjdåå!! ??

??

Av aylin - 26 juli 2012 18:35

Hej bloggen glömde ta kort på maten!! Sorry men jag åt på McDonalds!! ??? men vi är på bageriet nu så ni vet men vi har varit på Ica maxi där köpte jag en glass ska ta kort på den!!! ??? men nu ska vi hem när vi kommer hem ska jag sätta på mig mys kläder och kolla på tv och äta min glass och såklart mysa med min älskade busen!!???????

Hejjdåå!!???

Av aylin - 26 juli 2012 16:33

Hej bloggen nu sitter jag i min stol och väntar på att pappa ska bli klar så att vi kan åka och äta!!??? men jag kommer lägga upp bilder på maten och lite nu!!???? men blev litet kort inlägg idag men tror vi åker nu så....
Hejjdåå!!??

Av aylin - 25 juli 2012 11:35

Hej bloggen nu sitter jag i min kusins kök och ska äta frukost!! ??? idag kanske vi ska till schweizerbadet!! ???? men förlåt för kort inlägg!!
Hejjdåå!!???

Av aylin - 25 juli 2012 00:14

  Hej bloggen!! :) som ni ser på rubriken så har jag jätte tråkigt men jag ska väl gå och lägga mig snart!! :) som ni vet så är jag i Stockholm nu men nästa onsdag fyller Alicia år så till nästa helg så kommer hon ha barnkalas så då kommer jag vara lekledare vi ska kolla upp det men jag tror det!! :)    men igår var jag i Farsta Centrum med Taliha och hennes mamma och min mamma och pappa!!:) Jag köpte tre påsar ena var från HM dom 2 andra var från JC det bästa köpet jag gjort faktiskt jag köpte bara en sak för 99 på hm som inte var på rea annars var allt annat det jag räknade och fick det till 11 kläder 10 var på rea sen en var inte på rea ju!! =) Men.....:D


Hejjdåå!! =D


Presentation


Välkommen till min blogg!!! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards